Lax och kladdkaka

Slöade imorse när jag vaknade, kollade lite på datorn och så startade jag en film. Jag skulle ner till mamma och äta varmrökt lax vid klockan två och räknade ut att körde jag när filmen var slut så skulle jag vara där runt tio i så det var ju perfekt.
Tio över ett ringde mamma och frågade om jag var på väg, då hade min mobil inte ställt om klockan själv som jag trodde den skulle göra, så klockan var tio över två.
Så jag slängde mig hit fort som attan och åt min lax. Sjukt gott var det!
Sen stack mamma iväg så jag och Jenny blev kvar själv, vi märkte då att det fanns grädde kvar som ahde till såsen så vi körde till Mörrum och köpte kladdkaka och smaskade i oss lite av det. Nu har vi spelat lite Guitar Hero och alldeles strax ska jag dra mig till Roxett och rida :)

cds



// Frida FritZzJävel Svensson ♥





Kommentarer
Postat av: ♥ESSEY♥

Grym blogg =D



KRAAM!!

2011-03-28 @ 17:32:29
URL: http://esseys.blogg.se/

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0