Kort skoldag

Igår kväll innan jag skulle gå och lägga mig hörde jag något konstigt djud från terrariet och antog att det var hanen som skulle ömsa så jag gick dit och kollade. Visst, ömset hade börjat försvinna från huvudet men, han låg typ på sidan med huvudet på sne, upp mot glaset och gapade lite halvt med munnen och låg blixtstilla, jag trodde han var död först och fick panik och började peta på honom men då började han röra sig igen. Dock vågade jag inte gå och lägga mig förren han var färdig så jag fick sitta uppe och vänta på honom ett tag, men det gick helt okej och han lever :) Haha

Skolan idag var väldigt kort, vi skulle egentligen gått till 12 men efter halv 10 rasten skulle vi ha föreläsningar om källförteckningar och sånt i arbete och jag kände att det har jag ju jobbat med i hela min skolgång så jag fick sluta :)

Nu sitter jag hemma i Hällaryd, skulle egentligen bara hämta torv men tänkte att då kan jag lika väl gå in och byta om och gå på toa. Väl inne ville jag kolla på mejlen och när jag väl satt här tänkte jag att jag kunde blogga lite om min dag än så länge också :)


fd



// Frida FritZzJävel Svensson ♥





Kommentarer

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0