Intressant skoldag

Idag började min grupp med att redovisa, för mig gick det okej, pratade kanske lite för fort men inget som läraren kommenterade i alla fall, även för Sofie gick det bra och vi hade mycket och intressant text enligt läraren. Dock hade två i gruppen knappt någonting och dom pratade för fort med dålig svenska så läraren fick fråga flera gånger vad dom sa. Och den tredje hade skrivit max 10 rader som om inte hade skrivit ut och precis innan redovisningen kom on även på att hon hade skrivit allmänt om kristendomen och inte riktat in sig på katoliker som vi skulle så hon redovisade inget alls. Vi fick ett G i alla fall vilket jag faktiskt är lite besviken över men, men.
Sen redovisade även den sista gruppen.

Vid klockan 10 kom det en som hade fått ett hjärta in transplanterat och pratade om hur det gick till och varför det blev som det blev. En väldigt rörade historia och hade han inte fått hjärtat då så hade han inte stått där idag och pratat med oss.
Det som berörde mig mest var att han berättade att en gång för ganska länge sen när han var och pratade i en annan klass hade plötsligt en börjat gråta och så spred det sig så nästan hela klassen grät så berättade en tjej då att hennes pojkvänns syster tror jag det var(?) som om jag inte minns helt fel var mellan 6-10 år skulle dö vilken dag som helst om hon inte fick ett nytt hjärta men tillslut lyckades hon få ett. Så han hade med bilder på henne efter och innan operationen och när hon låg där med massa slangar och sånt, usch säger jag bara.



// Frida FritZzJävel Svensson ♥





Kommentarer
Postat av: Fanny

Fin header:D Är båda hästarna dina?:) <3

2011-03-21 @ 17:12:37
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0