Inte min dag sen igår

Jag hann tyvärr inte uppdatera igår men efter skolan stack jag till stallet och longerade Roxett, jag trodde hon skulle vara lite halvstirrig och så men tvärt om var hon hur fin som helst. Jag behövde bara ha kontakt i tömmarna och ändå gick hon så lugnt och fint, även i galoppen har hon blivit mycket bättre då hon har tyckt det har varit lite jobbigt att gå i en lite högre och samlad form men i vänstervarvet var det inga problem och mycket bättre i höger med. Så jag är sukt nöjd med henne! :)

Sen kom syster hit och duschade och höll mig sällskap en stund medans vi båda fixade oss och jag städade lite med. Sen hämtade jag Angelica i Olofström. Typ vid halv 7 kom Eken och Anna och så gjorde vi pizza, smoothie, drack lite cider och sjöng Sing Star. Vilket var mycket trevligt tills folk blev ovänner och började bråka och skrika och bla bla, men tillslut löste det sig och jag och Angelica stack till Sliver, det var bal lottning där tidigare så vi trodde det skulle vara mycket folk där men alla hade tydlingen dragit till Mingel. När vi precis hade betalt mötte vi Bobby och Henrik som sa att det varkligen inte var något follk alls och när dom kom var det värsta lön ut så dom skulle till Mingel.Men eftersom vi hade betalt och inte hade råd att betala två så var vi kvar.... ett tag i alla fall. Oftast var det bara jag, Angelica, Linda och en annan Anna som var på dansgolvet, förutom oss var det tre pers varav en var en neger som bara stod och stirrade på alla. Så lite i 1 valde jag att gå men så träffade jag Michelle och hennes låtsas bror så jag stod ute och snackade med dom ett tag. Sen var jag hemma runt kvart i två, då ringer Angelica och säger att jag hade absolut inte missat något och att det hade varit skit drygt.


Och om lite mer än en timme ska jag till stallet och fixaför klockan 3 kör vi in till Janneberg för att starta en 1 m och imorgon blir det en 110 :)


fdb




// Frida FritZzJävel Svensson ♥





Kommentarer
Postat av: Magdalena

Fin bild! :)

2011-03-19 @ 15:17:36
URL: http://wanbe.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vinn en huva från JW här.

http://teampf.blogg.se/2011/march/vinn-en-huva-fran-john-whitaker.html#comment

Kramar Elin och Matilda

2011-03-19 @ 18:40:30

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0