Historia lektion

Asså typ varje dag säger/ tänker jag att jag ska gå och lägga mig tidigt men av någon konstig anledning blir det aldrig så så jag är nästan död på morgornarna.
Men men idag hade vi Etik och gick igenom olika religioner, vår riktiga lärare är i Indien så vi hade en vikarie som var typ 10000 gånger bättre. Även om man var trött så lyssnade man ändå, hon hade mycket mastig information men med en power point presentation med en jäkla massa pigga och glada färger, inte sådär så det blev jobbigt utan så man blev omedvetet intresserad. Sen samtidigt som hon gick igenom informationen var hon rolig, positiv och berättade om egna saker. Hon berättade så bra att det kändes som en vanlig konversation men ändå lärde man sig en jäkla massa eftersom man snappade upp det omedvetet, hon visade även ett klipp på youtube hur en Indisk begravning går till. Stor Hiss till lärare som henne! :)

Sen slutade vi vid halv tre och eftersom regnat har vräkt ner nästan hela dagen och det även blåste så fick faktiskt Roxett vila idag, varken hon eller jag var sugna på att jobba idag. Men jag fixade det andra i alla fall med trevligt sällskap av Fia som också var i stallet :)

Nu sitter jag i Pukavik hos mamma och syster och har ätit räkmackor, hade snart behövt plugga med men får se om jag pallar det ^^
Sen måste jag berätta, när jag kom ner hit satt Jenny inne på sitt rum och drygade sen ett tag senare kom hon in i TV rummet, satte sig jämte mig och kramade mig och höll på att fajanta. Tillslut sa hon "Mamma, jag saknar min syster. Kan du skaffa en ny åt mig?" Haha och då ska det tilläggas att hon fyller 19 år i Maj, hon är alltså ingen 10 åring xD



Sen fick jag även SMS innan idag från Slivers nattclub där de skrev om fredagens erbjudande. Men hur f*n har dom mitt nummer? xD




// Frida FritZzJävel Svensson ♥





Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: Äsch, jag orkar inte blogga hela tiden ;)

2011-03-10 @ 20:24:47
URL: http://chippers.blogg.se/

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0