Hästar jag provridit 9 - K E C Jolly Jake


Hästar jag provridit - K E C Jolly Jake

Jalle som han kallas var vi nere i Kristianstad och provade. Han var en korsnings valack från Irland fast med stam, född 1995. Jalle var nog den absolut snällaste hästarna jag provade, det kvittade nästan hur jag red så gick han lugnt och fint i sin egna lilla takt, gjorde precis allt jag bad om och hoppade hur sakta eller dåligt vi än kom. Hästen som gjorde allt för en.
Honom var jag och provde två gånger eftersom jag tyckte om honom. När jag sitter här nu och kollar på filmen så vet jag inte riktigt vad som fick mig att inte vilja ha honom, eller joo... Jag provade Tobbe innan jag hade bestämt att jag inte ville ha Jalle.







// Frida FritZzJävel Svensson ♥






Kommentarer

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0