Hästar jag provridit 11 - Pelinda Dinotti


Hästar jag provridit - Pelinda Dinotti

Tyvärr kommer jag inte ihåg jätte mycket om Pelinda, men vi var nere och provade henne i någonstans i Skåne i alla fall, det var dom som ägde henne som äger och driver Skånes Djurpark.
Vilket fall så  var Pelinda ett brunt New Forest efter: Xandino sto född 1994. Hon var otroligt fin att titta på. Kommer inte ihåg riktigt varför hon inte var intressant efter provningen, men vad jag har för mig så gick det bra men jusst att det inte riktigt klickade.


Tyvärr har vi ingen film på henne heller eftersom mamma glömde kameran hemma den dagen.



// Frida FritZzJävel Svensson ♥





Kommentarer
Postat av: Jessica josefsson

sv; ja så kände ja me :o ja visste inte ens han kunde rita :o

2011-03-27 @ 10:35:00
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/
Postat av: bex.

fin blogg :D

2011-03-27 @ 15:37:47
URL: http://bexollila.blogg.se/

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0