Härlig fest

Igår var det då fest, angelica som skulle sova hos mig åkte bussen från Olofström och det var meningen att jag skulle hoppa på vid sjukhuset och åka med in till Sickan men jag missade precis bussen så Angelica hoppade av och ringde Sickan, han skulle precis öppna sin första öl men vi hann så han och Mange kom och hämtade oss.
I början var det bara vi fyra där men vi hade trevligt för det. Sen någon timme senare rullade folket in. 
Riktigt roligt måste jag säga, alla var lagom fulla, glada och sociala.

Sen stack vi till Compa som vanligt och vakten kände såklart igen oss och var väldigt social, trevligt när personalen är pratar och är sociala. Väl inne var det väl som vanligt, massa trevligt folk där med. Efter det stack vi först tillbaka till Sickan men nästan alla skulle till Bönan och äta så vi gick med dit men där var så fullt med folk att det inte gick att sitta så vi gick hem till Bobby och åt istället. Sen fick jag och Angelica gratis taxi hem, Jennifer hade beställt till Asarum så han släppte oss på vägen ^^ Väl hemma gick vi direkt och la oss.



// Frida FritZzJävel Svensson ♥




Kommentarer

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0