Gamla bilder

Sitter hemma hos mor min och ska snart åka hem och direkt till Tobbe, nu har jag kollat igenom lite gamla foto så jag tänkte bjuda på några äldre bilder :) Jag tar dom i ordning med "nyaste" först.


Jag och Tobbe 1m i Perstorp någon gång 2006 hade jag gissat på :)
fer

Långritt till sommarbetet, jag på Tobbe, Hanna på Samson, Jenny på Musse, Melane gick med Bettan, Jenny med Abbe (hund) och så mamma, Carola och Eva Britt :)
vgf

Vi stannade på ungefär halva vägen och grillade
bfvd

Hela gänget utom mamma och Bettan
vfd

Efter maten blev det galopp vid sjön
cv

Samson på fälttävlan i Vinslöv :)
vf

Min lilla flygande köttbulle på lokal 1m i Ljungby :)
vgdf

1 m i Gärds
vfd

Och så avslutar jag med en bild på syster som leker häst typ 2005 ;) Haha
bgfs



// Frida FritZzJävel Svensson ♥





Kommentarer

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0