Fortfarande trött xD

Även fast jag har haft lite sovmorgon idag så är jag fortfarande skit trött, jag vaknade typ vid lite över åtta och kände mig pigg men lyckades somna om och nu är jag död igen, förstår inte varför xD

Men nu ska jag i alla fall göra mig i ordning eftersom jag ska på intervju om sommarjobb på Scandic och kan säga tt min kära syster är lite avundsjuk. Vi var ju ute och lämnade CV tillsammans en dag och alla som har hört av sig har gjort det till båda... Utom Scandic som bara ringde mig. Och Jenny har haft kompisar där innan som har sagt att det är skit bra, det är rätt slappt och man kan gå runt med musik i öronen om man vill. 
Jag skulle egentligen på intervju för någon vecka sen men det var då jag blev sjuk så jag fick ringa och säga att jag inte kunde, vi flyttade det då till måndagen men på fredagen ringer en annan och sägar att hon jag skulle träffa hade blivit sjuk och skulle höra av sig om en ny tid senare. Men så har jag inte hört något mer så jag trodde det var kört men så ringde hon igår och undrade om jag kunde komma idag vid 11 så så blir det.

Nej nu ska jag käka lite frukost, mer bloggande senare :)



// Frida FritZzJävel Svensson ♥





Kommentarer

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0