Färgat hår och Pay & jump

Efter att jag hayde varit hos mamma åkte jag direkt till Tobbe och red en runda. Vi travade faktiskt idag, en ganska bra bit ändå hon har var så snäll, han blev lite kort i steget men började inte takta i alla fall :) min  lilla fiis <3
Sen höll Michaela på att göra i ordning Casper för att åka på Pay & Jump nere i Sölvesborg på Bokeslätt så jag ringde min kära, numera inte alls hästintresserade syster och tvingade henne att säga ja till att följa med mig ner och titta.
Jag fick då bråttom och skyndade mig ut till Roxett för att mocka, egentligen skulle jag tömköra henne idag men eftersom det var lite kris med tid så jag får rida imorgon istället.

Sen åkte jag ner till Pukavik och hämtade syster så for vi dit. Det gick jätte bra för Ela, virseligen hoppade hon bara 60 och 70 cm eftersom han har blivit förstörd i sitt tidigare livf men dom nollade båda klasserna och det såg jätte bra ut :) Fina nollade med första (80 cm) sen i andra fick hon tre riv men hästen blir gärna ganska stark och låg och orkar då inte riktigt hoppa upp sig.

På vägen hem klagade Jenny på min gigantiska utväxt så vi körde inom ICA i Sölvesborg och köpte hårfärg, eftersom jag inte hade mitt kort med samlade vi ihop 65 kr i mynt xD Haha kändes lite pinsamt.
Så nu sitter jag här i Pukavik med handduken i håret ochy hoppas att det inte blir lika svart när det torkar som det ser ut nu.

Bilder från Bokeslätt kommer när jag har laddat kameran så jag kan få in dom i datorn :)

Jag saknar min lilla gula fara :(
gtre


// Frida FritZzJävel Svensson ♥





Kommentarer

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0