Dressyr träning

Hon var lite mer spänd och springig idag än dom senaste gångerna men det är mycket möjligt att hon hade lite träningsvärk sen helgens tävlingar, då hon blev lite tjurig under en period mot slutet och även lite fjantigt tittig men inget extremt. Men över lag var hon duktig och kämpade på bra och shit vad fin galoppen var i högervarvet, den har hon verkligen stärkt den senaste tiden, vänstervarvet blir bättre det med men ligger lite efter. Snart ska jag bara tränna på att sitta ner i traven på henne, hon blir gärna spändare då och tycker inte riktigt om det, men snart är det bara det som fattas för att starta någon liten lokal dressyr. Och så måste jag ju lära mig programen igen haha tror alla har ändrats sen jag tävlade dressyr sist xD

Söte häst i höstas/ vintras<3
grs

Försökte även få igång mitt Movie Maker igår så jag kunde fortsätta med provridningarana och till en början funkade det, sen hängde det sig och gick inte ens att avsluta med "ctrl, alt, delete" så jag fick starta om datorn xD Får prova imorgon igen, egentligen kan jag ju använda Adobe Premiere men det är enligt mig för avancerat för att göra så små och enkla filmer :p Haha

Men, men nu ska jag sova ^^



// Frida FritZzJävel Svensson ♥





Kommentarer

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0