Den bästa skoldagen?

Nja, kanske inte riktigt eftersom vi började med Etik prov klockan 8. Som jag skrev igår hade jag inte öppnat boken förren vid klockan 11 igår, då tänkte jag ge det ett försök men insåg snart att dels var jag alldeles för trött och sen hade jag knappt något att plugga på eftersom man inte alls visste vad som skulle komma.
Provet gick väl lite sådär men jag är nästan 100 på att jag klarar det och även om jag hade pluggat mer så hade jag inte kunnat mer eftersom det mesta var om egna värderingar och vad Etik var för mig och bla, bla.
Vid 10 började vi med grupp provet, hon hade lottat och jag är faktiskt helt nöjd med min grupp, visst alla dom andra i gruppen har lite svårt med svenska språket men det är ändå några av dom som kan och försöker mest. Sen ville dom ju att jag skulle skriva eftersom jag behärskar språket bäst men så länge dom hjälper till är det lugnt för mig.
Jag tror det gick väldigt bra och vi diskuterade frågorna länge och noga och fick enligt mig bra svar, vi hade även väldigt kul.

Sen hoppades alla på att sluta vid 12 när provet var slut men nej då, då kommer Maj Liss med att vi ska kolla på film, alla trodde det var någon skitdryg fakta film eller något men nej då. Den Bästa Sommaren blev dte som är sjukt bra, ganska gammal film som handlar om en tjej och en kille som ska bo hos en som sommarbarn som man gärna gjorde förr. Han dom bor hos är väldigt speciell men ganska rolig. Som sagt en väldigt se värd film!
När vi startade filmen skojade Maj Liss om att vi skulle haft popcorn nu, alla bara skrattar och säger att det vore ju inte fel. Ca 20 minuter senare kommer Maj Liss tillbaka med fyra stora läskflaskor och säkert 10 popcorn påsar, snacka om absolut bästa lektionen och provet glömde man bort att man gjort på förmiddagen ^^

gt



// Frida FritZzJävel Svensson ♥





Kommentarer

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0