Dålig bloggning

.. Ja jag vet, men det har inte hänt så mycket mer än skolan, hästen och pluggande. Hade ävn tänkt fixa till lite nya Provridningar men mitt program på datorn ville inte som jag ville så det får tyvärr vänta lite till så antagligen blir det inte mer bloggat förren imorgon eftermiddag. Jag hoppas kunna slänga in ett tidsinställt imorgon på morgonen men är osäker på om jag hinner. Annars får ni förlåta mig ^^

Nu ska jag och mamma planera lite tävlingar sen ska jag faktiskt hem och sova, har bestämt att jag inte ska starta datorn när jag kommer hem så jag inte bli sittandes där utan att för en gångs skull lägga mig i tid ^^


Så vi hörs imorgon :)



// Frida FritZzJävel Svensson ♥





Kommentarer

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0