Aktiv dag

Började med skolan, vi hade praktiskt där min grupp redovisade för en annan grupp om tandvård, fotvård och tvätt så redovisade en annan grupp dusch för oss. Efter det pratade gruppen med läraren som sa att vi var väldigt duktiga och pålästa och skulle hon sätta ett betyg så skulle vi fått minst VG+ :)

Sen åkte jag till Roxett och fixade med henne, hon var faktiskt jätte duktig idag med :)

Sen vid klockan 1 hämtade jag Michaela så åkte vi ut och red Tobbe och Twiggy en runda :)
Sen körde jag till Hällaryd och lämnade min bil som ska besiktigas imorgon så Leif körde hem mig.

Sen har jag städat hela lägenheten och damsugit och så, känns riktigt ovant att ha det så rent xD

Nu har Angelica kommit och vi har börjat festa lite smått, snart ska vi ut och möta Madde sen ikväll blir det antagligen  Sliver :)



// Frida FritZzJävel Svensson ♥





Kommentarer
Postat av: jessica

snygg blogg :)

2011-03-26 @ 14:34:48
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0