veckan som gått


Blev inte bättre uppdatering som jag lovade för jag har haft ganska mycket att göra ^^ Men här kommer ett väldigt kortfattat inlägg 

I lördags var vi först på bröllop sen hämtade Alice mig och körde in mig till Emma och Sickan där det var fest, helt galet roligt, först vid halv 4 på natten drog jag och Love oss hem mot Fridhem.
Söndagen städade vi ut hela lägenheten och på måndagen lämnade vi nycklarna.

Tisdagen hade studenterna skattjakt så jag hjälpte syster och Lollos lag, dom skulle ha något på fyra ben och något stort bland annat så jag och Lollo stack till stallet, Lollo tog Laban, den biffige ardennern som något stort ovh jag tog en av ponnyrna och så red vi barbacka ända in till stan och bort till skolan. Sen skulle dom "hitta masken" Lollo kom på att en av mina ormar kunde vara en mask så Jenny fick köra hem och hämta en, jag är faktiskt lite imopnerad av henne som knappt ha vågat peta på dom innan nu nlyfte hon den.. Fast rädd var hon ^^

Sen idag har jag först varit och jobbat på min gamla praktik eftersom dom ringde in mig, roligt att se alla igen :) Sen var jag och kollade på mina små studenters bal, så fiiiina alla var! :D

Nu ska jag, Angelica och Eken ut :)



// Frida FritZzJävel Svensson ♥







Kommentarer

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0