Matar orm ^^


Liten, snabb, dryg uppdatering bara för att jag har tråkigt :P

Igår red jag båda hästarna, Roxett på banan vilket gick kanon och sen en liten skritt runda på lill Fiisen :)

Sen på kvällen var jag på smink/kropp/ ansikts produkts party, trevligt :)

Idag tömkörde jag båda hästarna vilket även det gick kanon, Tobbe var grymt fin :D Måste klippa honom snart igen bara :P

Sen åkte jag in till djuraffären och lämnade tillbaka ett lysrör eftersom rampen inte funkade som den skulle :P Passade då på att köpa 10 frysta möss, fick 59 kr tillbaka på röret och åkte in till Granngården för att körpa bark till dom som kostade precis 59 kr, perfekt ;)
Så fixade jag till lite i terrariet och nu väntar jag medans dom små krälande sakerna äter :)


Sötis hanen som inte åt på två månader i vintras glupskar är här inne på sin andra mus ^^
gbcf


Och honan vet vad som är på gång så hon krälar runt som en dåre :p

Väntar också på att få reda på källens planer :)



// Frida FritZzJävel Svensson ♥






Kommentarer
Postat av: frida

Ormar är så fina ^^,

2011-06-23 @ 19:54:16
URL: http://minaunderbaradjur.blogg.se/

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0