Inte så stor lust ^^


Blogg lusten är inte jätte stor nu men hade tänkt försöka uppdatera lite då och då i alla fall.

Förra tisdagen åkte vi ner ett gäng till Sweden Rock och tältade där tisdag- söndag. Dagarna var helt awesome fulla med alkohol, skit bra musik, extremt härliga människor och nya vänner, saknar det redan!

Sen har jag nu gått sista veckan i skolan innan sommarlovet, ganska meningslöst egentligen eftersom det knappt var något folk där så vi gjorde inte så mycket men vi fick tårta på sista lektionen :)

Lollo har även tagit hit en ardenner som hon har på foder som går med mina hästar så nu har jag någon att rida med ^^

Sen i fredags fick jag besök från Karlskrona som åkte hem igår, trevligt, trevligt :)

Sen igår kväll blev det fest hos Dennis, lika galet som vanligt med allsång till gamla klassiker :)

Imorgon ska vi ett gäng i två bilar till Liseberg och ha helt galet kul!


Jag & Angelica får stå för bilden ^^
vfsd




// Frida FritZzJävel Svensson ♥





Kommentarer

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0