Tävling imon :D



WOHOOOW, två inlägg på så kort tid!! ;) Haha

Idag började jag med att jobba, sen har jag faktiskt inte gjort så mycket. Det har verkligen öst ner regn nästan hela dagen så hästarna fick faktiskt vila idag.
Istället kollade jag på en film, 18 year old virgin blev det. Syster yster la över den på min  hårddisk för lääänge sen men har tyckt att den verkade dålig så jag har inte sett den. Visst, gaansla överdriven men måste ändå säga att jag höll på att kissa ner mej av skratt ibland ^^

Sen när det bara duggregnade bestämde jag mej för att gå en runda, tänkte att motionsslingan uppe i Hällaryd skulle vara intressent, hade dock för mej att den var ganska lång men ha fick jag, 45 min senare var jag tillbaka hemma igen och då hade jag ändå gått dit och hem och dessutom hela slinga två gånger >_< Haha

Sen tog jag beslutet att jag ska tävla imorgon. Var lite osäker eftersom det som sagt har regnat typ hela dagen och det är på gräs, sen är jag anmäld 110 & 120. Så jag ska i alla fall rida 110 och så får vi se lite hur banan/ hästen/ jag/ vädret känns om jag rider 120 eller inte. Och skulle jag göra det skiter jag i om vi stoppar ut oss eller får typ 20 fel för grejen är att jag behöver rutinen och säkerheten, rider bara jag rätt tar vi oss över det utan minsta problem men ju högre det blir har jag en liten tendens till att vilja rida "lite för perfekt" eller vad man ska säga. Känner jag att jag ligger fel backar och backar jag istället för att våga rida framåt.
Men jag hade samma problem när jag började rida LA med Tobbe, jag tycker inte att hinderna är höga men intalar mej att dom ska vara det xD Haha
Men det släppte med tiden med Tobbe så det ska det väl göra med Roxett med :)

Så jag har precis varit borta hos hästarna och packat ihop det mesta för imorgon ringer första singnalen vid 5 för att jag ska hinna snooza lite ^^


Godnatter everybodyyyy :)


frwf

Jag och Roxett i Falsterbo och jag har jacka mitt i sommaren.... Eller? ;)
gstr




// Frida FritZzJävel Svensson ♥






Kommentarer

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0