Sju dagars jobb med fyra dagars festande!



Som rubriken lyder har jag nu jobbat sju dagar i rad, började i onsdags då även Östersjö Festivalen började. Så varje dag efter jobbet var det bara till att skynda hem, fixa hästarna, duscha och sedan in till stan igen för fest.
Jag sprang som en galning mellan Sickan och Dennis och hade lika trevligt som vanligt hos dom båda. 
Orkar inte skriva så specifikt vad dom hände varje dag och så men roligt och galet var det helt enkelt.

Jobbet var dock inte särskilt lockande när man vaknade på morgonen efter en hel natts festande, men jag är ändå glad att jag har ett jobb där jag faktiskt kan göra så. 
När jag hade slutat på Söndagen kändes det konstigt att inte ha något att göra så jag stack och träffade Lollo, Dennis och JG en stund :)

Imorgon är jag äntligen ledig vilket känns underbart då jag är helt slut (därför detta inlägget känns helt osamanhängande(heter det såå? xD)
Men ja, skönt att vara ledig, sen jobbar jag torsdag, tävlar med Roxett på fredag och jobbar lördag till måndag. Jag kan lika väl sova på jobbet oxå? ;) Haha


Hästarna mår kalasstrumpa och i torsdags tror jag det var red jag Roxett i gamla hagen som består av en liten äng och tränade lite i backe och lät henne sträcka ut sej lite, hon tyckte det var jätte roligt och gick som på nålar hela tiden med örönen spetsade framåt :)

Jaja, nu ska jag snaaaart sova för ögonen går typ i kors och jag bara skriver utan att tänka på vad jag skriver ^^


Och så när jag har suttigt här fortsatte jag lite på min Tobbe bild i Illustrator, ser väldigt flummig ut men man ser vad det ska föreställa (xD) och så är det min första "hel bild" i Illustrator och som ni ser har jag inte lagt någon tid på gräs, träd och himel utan det får bli när det andra är klart ;p
Ser oxå att storleken på bilden blev fail men orkar inte ändra deeeet faaaktiskt!! :D
 fg
// Frida FritZzJävel Svensson ♥





Kommentarer

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0