Haj... är ett djur som lever i havet ^^



Eftersom inlägget blev så långt valde jag att göra ett till ^^

Under tiden som har gått har jag också målat väldigt mycket, både stalldörrarna och balkar i det nya stallet, detta har jag och Michaela fixat, riktigt roligt har vi haft det och första gången överdriver jag inte om jag säger att vi var svartare än dörrarna ;p

Jag och jenny har även börjat måla min hall, ljusgrått blev det, en gång till ska det målas sen sättre vi fart och börjar med TV rummet, måste bara bestämma vilket färg jag vill ha där :p

Och efter att jag och Ela hade målat i torsdags stack vi hem till henne, dock hade hon glömt sina nycklar så då får man göra så här;

htrs

Sen glömde vi ta hö till hennes hästar så vi fick åka tillbaka och då kom hon med den bra idén att vi skulle städa, så vi städade hela köket och toan, dammade och gjorde precis allt vilket var behövligt eftersom jag inte har hunnit föra det sen jag flyttade in. Riktigt fint blev det :)

Sen förra lördagen var det födelsedagsfest för Emma och Sickan i Sickans stuga i Ronneby, maskerad var det med. Vi hade skit kul med massa tävlingar, lite roligt när vi skulle paddla kanot, vi var tre i lagen men bara två kunde ju göra det. Fredrik i mitt lag var jätte sugen men varken jag eller erik var särskillt på men tillslut tvingade dom mej och så var vi snabbast och vann, vilket gjorde att vi vann hela alltet! ;)

I fredags hade vi Harry Potter maraton hos Eken och kollade på fyran och framåt, halv tre på natten var jag hemma.
Sen igår var det bara till att masa sej upp och börja jobba klockan 9, slutade vid halv tre och slängde mej i bilen ner till Bromölla och tittade på den sista HP filmen, den var enligt mej jätte bra förutom slutet som var enormt töntigt! Funderar dock på att leta upp ngn som vill se den med miej i 3D då jag tror den blir mkt bättre då.

Sen efter det stack vi hem till Eken och fixade oss och sen blev det fest där. Kom ganska mkt folk endå och ak så kul vi hade. Jag ahde endast fått i mej två sider när vi var ute på lekplatsen och muppade, jag skulle springa till en gunga men halkar på rullgrusen och skrapar upp knät och båda händerna och slår i hakan, läppen och näsan, såå lyckat xD Haha
För övrigt bestod kvällen av Twister och andra lekar, snappsvisor, alkohol, trevligt folk och massa skit :)

Inatt hämtade mamma mej så jag har sovit hos henne och ska nu snart sticka hem hade jag tänkt och antagligen tar jag Ela på vägen så ska vi nog städa lite mer hos mej tyckte hon ;) Haha


Ännu ett långt inlägg men ska försöka uppdatera lite oftare :p




// Frida FritZzJävel Svensson ♥







Kommentarer

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0