Tråkigt

Har varit hos Eken med Angelica också ikväll. Såg Sveriges värsta bilförare där med. Fattar helt enkelt inte hur fan dom har kunnat få körkort. Helt sjukt! Men det är roligt för oss att titta på i alla fall :p

Nu sitter vi hemma hos mig och Emma och tittar på tv samtidigt som vi pratar. Både Eken och Emma har även köpt deras Sweden Rock biljetter så nu är det "bara" Angelica, Jessi och Linn kvar :) Fan vad awesome det ska bli! Camp Hezt, grannar med Camp Ananas ;D Och så lite husvagn! xD

Förövrigt hade jag jätte tråkigt innan idag så jag pillade ihop världens mest irriterande header, kanske ska byta till den? Eller inte! Haha :D
vffff

Inte för lite färg i alla fall ;) Nae men den blev lite fail men jag jobbar vidare och planerar att byta med tiden då jag tycker min nuvarande är lite tråkig :p


// Frida FritZzJävel Svensson ♥



Kommentarer
Postat av: vikky

sv: Ja, precis så äre.. :( Skulle bara ha honom på inridning men fäste mig såklart å skrev avtal på ett år. Men nu har jag verkligen inte råd längre, och vägrar se hans potential och talang ruttna bort i en hage för att hon inte orkar bry sig. Så JAG försöker hitta köpare, hon har väl viktigare saker för sig.. ?

Jo precis, och då har hon redan 2 hästar innan. Dock tror jag hon äger dem, min ville hon bara ha på foder till en början.

2011-01-27 @ 22:33:02
URL: http://fjordtastic.blogg.se/
Postat av: theréshanning

Men åh.. stilig header! Riktigt talangfullt ;)

2011-01-27 @ 23:52:29
URL: http://thereshanning.blogg.se/

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0