Söndag

Var som sagt inte i säng förren halv sju på söndagsmorgonen, vid typ 10 väcker Angelica mig när hon ska sticka så jag la mig i soffan och kollade på film. Sån j*vla huvudvärk hade jag med haha man mår som man förtjänar.

Både jag och Emma ägnade större av dagen på soffan framför varsin film på datorerna, så får man faktiskt göra ibland när man är bakis och knappt sovit på hela helgen ^^

Vid sju på kvällen kom Eken så gjorde vi hemmagjord pizza och lite så. Sen kom någon på idén att vi skulle sticka till lekplatsen med täcken och ljus så det gjorde vi. Vi trängde ihop oss på en sån stor rund gunga med varsitt täcke och och två stora ljus på marken och så lite pepparkakor till. Vi måste nog ha sett ganska roliga ut, men kul var det! :D

fbd
bncd
bxgf



// Frida FritZzJävel Svensson ♥



Kommentarer

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0