Söker jobb

Sitter här nu och försöker få ihop personligt brev till att söka jobb, Emma hjälpt mig med cv innan. Jag har nu bestämt mig att jag inte vill gå kvar på min utbildning. Det är inte det att jag inte trivs för det gör jag verkligen och jag gillar det vi gör. MEN jag är inte en sån människa som har ro att åka till skolan kl 9 för att sätta mig framför en dator i ett halv mörkt rum, sitta där till kl 4- 5, åka till stallet och sen hem för att åter igen sätta mig framför datorn för att plugga halva/ hela kvällen. Jag har ingen ro till det, blir rastlös och inspirationen försvinner helt.
Så tyvärr har jag insätt att detta inte är något för mig. Dock måste jag hitta ett jobb innan jag kan hoppa av för annars har jag inte råd med hyra, m.m. Så nu letar jag och söker så mycket jag kan.
Tyvärr finns det inte så många jobb i Blekinge, ännu förre där man inte behöver bättre utbildning men jag har fyra tror jag det var som jag ska söka i alla fall. Sen är det väl bara att hoppas på det bästa :/

Får bli en bild jag har gjort i Illustrator på Bert Karlsson xD haha
 cs
// Frida FritZzJävel Svensson ♥



Kommentarer

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0