Sjuk

Problemet med mej när jag är sjuk är att jag kan aldrig vara still ändå, jag utsätter mej för saker jag inte bode och då blir jag sjuk längre :p

Så idag har jag nästan bara legat framför tvn och kollat på film med Emma, var även en runda i stallet och fixade. Jag som hade tänkt rida igång henne nu så jag kan vara med på Future Rider träningen men det har varit saker ivägen och nu är jag som sagt sjuk. Men jag hoppas vara såpass bättre att jag kan skritta henne imon. Ska även ut och hälsa på Tobbe imon då han ska skos.

Nu sitter jag och Emma på BTH och drygar oss eftersom vårt internet fortfarande är cpigt men nu blir det snart film :)


Portnahully Toby<3

vsvsd



// Frida FritZzJävel Svensson ♥



Kommentarer

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0