Så sur!

Har varit så himla sur eftersom det känns som om jag har haft hur mycket som helst att blogga om i helgen och så har internet inte funkat som vanligt!
Nu gör det dock det då det var någon snubbe från Telia här idag så nu ska det förhoppningsvis funka hela tiden! :)

Istället skriver jag lite kortfattat vad som har hänt:

Fredag:

Jag, Emma och Angelica var hos Eken på vårt lilla "Halv åtta hos mig" Blev någon form av wokgryta med ris till och till efterätt blev det en smoothie :)
Vi kollade även på Let's Dance och pratade skit.
Runt kl 12 var vi rätt trötta så jag och Emma körde och hämtade Lollo och Jocke som var på fest en bit ifrån och skulle köra hem dom.

På vägen ringde Eken och undrade om jag & E ville med och köra över Ölandsbron bara för skojs skull, sagt och gjort, så blev det. På vägen dit stannade vi på Donken i Karlskrona.
Jag knarkade energidricka och blev helt cp, eller aa, värre än vanligt.
Väl över bron vände vi i rondellen och skulle tillbaka. Självklart är det vägarbete på bron och en lastbil med bred last skulle över så vi fick stå och vänta i ungefär en kvart.
Vid 4 på morgonen var vi hemma, extremt trötta, men väldigt belåtna. Det var värt det! :)

I väntan på bron.
vd


// Frida FritZzJävel Svensson ♥



Kommentarer

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0