GOTT NYTT ÅR!

Tyvärr har mitt internet levt sitt egna lilla liv därav den kassa uppdateringen, hoppas det bli bättre!

Måste bara säga att denna nyår var den absolut bästa samtidigt som den sämsta nyårn ever! Precis som hela detta året! Men jag är ändå nöjd med året :)

Nyår började med stallet sen stack vi till Jessi där vi var ett gäng på 9 pers som lagade mat. Först blev förrätten kex med ost, huvudrätten blev klyftpotatis med kyckling inlindad i bacon och så efterrätten, en mix med glass och frysta bär. Sen kom resten av folket och festen kunde börja.
Det blev en massa roliga lekar, speciellt Twister spelade vi i flera omgångar. Jag var faktiskt bättre än jag trodde.
Vi körde även ölspel och andra roliga lekar.

Vid kvart i tolv gick vi upp på bärjet och f*n rent ut sagt vilken utsikt det var, vi såg nästan hela Karlshamn. Dock blåste det ganska kraftigt och småregnade lit. Blev så besviken, jag och Jocke köpte en skit snygg tårta vi skulle smälla men antagligen pga vädret där uppe så smällde den bara halva så vi fick aldrig se det extremt fina avslutet på den! :/

Sen när vi stod där berätta Angelica en personlig sak som hon var jätte ledsen över så det slutade med att både hon, jag, Emma & Jessi stod och grät. Håret och sminket blev helt fördärvat och det var totaltsvinkallt men vad gör man inte för sina vänner!<3

Men när vi kom in igen började vi om festen, jag och den andra Emma satt på köksbänken och sjöng "I belive i can fly" Peter kollade på och hade skit roligt åt oss, Rasmus försvann, han hade tydligen gått och gömt sej tills han hörde att vi tänkte ringa polisen. Då kom han fram.
Och jag fick även några intressanta fyllesamtal.

Sen runt 3 ngn gång åkte jag hem och gick och nanade då jag var skit trött och festen dog ut :p

Eftersom jag inte pallar göra ngn fin nyårsbild så får ni nöja er med denna bilden när jag failar på Twister

vdfzgv


GOTT NYTT ÅR ALLA!! :D


// Frida FritZzJävel Svensson ♥





Kommentarer

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0