Ny kategori

Har nu lagt till en ny kategori där jag lägger in gamla inlägg som jag skrivit för flera år sedan från till exempel Bilddagboken.

"Idag prövade jag på att ha mustage, vilket jag aldrig mer vill göra om. Virseligen gick Hästkunskaps provet på morgonen ganska så okej, men sen vid halv 11 kollade vi på när dom kastrerade en häst på skolan när jag plötsligt vaknar upp på golvet, då hade jag tydligen svimmat och slagit i huvudet i stengolvet och legat och krampat och allt ihopa. Det enda jag kommer ihåg var typ att Ronnå fick sätta sej ner för att hon kände sig yr, jag blev då förvånad att jag inte känt av något. Men tydligen hade Johanna sagt till mej att jag nog också behövde sätta mej ner eftersom jag var blå i ansiktet. Precis när hon sa det hade jag trillat framåt och slagit i huet i boxgallret och sen trillat bakåt och slagit i bakhuvudet i stengolvet och då börjat krampa i ca 10 min. Det va inte mysigt kan jag säga, fick en stor bula i huvudet och en aaaaaanings huvudverk! =S Och Emma var ju väldigt snäll, det första hon tänkte var "Hjälp nu blir hon en mupp" xD Haha"


Såhär såg jag ut och gick runt så halva skoldagen, vi slog nämligen vad. Klarade jag det skulle Emma städa vårt extremt stökiga, skitiga halv äckliga rum.
bhjk


// Frida FritZzJävel Svensson ♥




Kommentarer
Postat av: theréshanning

Hahahaha stiligt! ;)



* btw.. har du något tips på webshop's som har studentklänningar?



2011-01-30 @ 22:52:18
URL: http://thereshanning.blogg.se/
Postat av: A M A N D A

Hej! Hur mår du? :D

2011-01-31 @ 11:45:25
URL: http://rilfarna.blogg.se/
Postat av: Issa:)

Svar: Ja visst är han :D Japp, han blir 19år i år så han är pensionerad, men var faktiskt riktigt duktig i sina yngre dagar :D



Gud vad rolig utbildning du verkar gå, vad är det för nån=)??

2011-01-31 @ 13:45:40
URL: http://kattissa.blogg.se/
Postat av: Frida

haha :)<3

2011-02-05 @ 18:55:33
URL: http://kizzmeandholdme.blogg.se/

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0