Lugn dag idag

Idag är typ enda dagen denna veckan som jag har kunnat sova hur länge jag vill och eftersom det blev rätt sent igår så sova jag såklart länge :p

Sen stack jag till Roxett och mockade och red henne. Lät henne galoppera av sig några varv på åkern, det uppskattades! Öronen spetsade och så fick jag knappt stopp på henne, men gud så fin hon blev efter det! Hon jobbade verkligen under sig och gick kalas bra! :)

Sen hem och byta om för att sedan åka på ljusparty med mamma tydligen :p men jodå det var trevligt och massa häst och skitsnack efteråt :)


fd

Ja, det var väl min dag väldigt kortfattat :)


// Frida FritZzJävel Svensson ♥




Kommentarer

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0