Lördag

Eftersom det blev så sent igår var meningen att jag skulle sova ganska länge men vid 10 vaknade jag ändå.
Kommer inte riktigt ihåg vad jag gjorde på dagen så det var säkert inget viktigt :p

På kvällen kom i alla fall Angelica, vi var lite osäkra på om vi skulle festa eller inte eftersom det bara var vi två som var sugna, men vi har haft kul själva innan så vi körde på det. Förfesten bestod mest av SingStar och massa, massa skitsnack. Vi gick sen in till Compa där vi ganska snart träffade Dennis och hans kompisar så vi snackade ganska mycket med dom och dansade även en hel del. När de stängde tyckte Dennis bror att det var efterfest där, precis som förra helgen så vi stack dit.
En väldigt lustig efterfest må jag säga, men ack så kul vi hade. Klockan halv sju på morgonen kom vi i säng i alla fall och även denna gången måste jag säga att det var lätt värt det! :D

Bild på mig och Angelica på fest i sommras
vsd


// Frida FritZzJävel Svensson ♥



Kommentarer

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0