Läkare, tvätt & häst

Idag vid halv två var jag inne på sjukhuset här i Karlshamn och pratade och fixade lite grejer och så.

Sen slängde jag in lite tvätt och skulle precis köra till stallet för att rida när Lollo ringde. Så jag körde och hämtade henne så hon åkte med, var meningen att hon skulle fota lite med eftersom det var så soligt men innan jag var klar med hästen hade solen försvunnit, det blev skitkallt och bilderna blev tydligen inte så bra heller :p Dessutom var det så fröset och ojämnt så jag vågade faktiskt bara skritta en liten stund, men hon fick röra lite på sig iaf.

Hade även tänkt starta första tävlingen i Perstorp den 19 feb men hittar inte den nu så den kanske är inställd? :/

Vilket fall så åkte vi hem och bytte tvätt, hämtade upp Syster, lämnade Lollo och så stack jag och Jenny ner till Pukavik. Där sitter jag nu och kollar allt jag kan på internet. Eftersom vårt hemma bara funkar några timar på kvällen blir det dålig dels dålig uppdatering samtidigt som jag måste skriva ihop allt till ett inlägg. Men jag hoppas det löser sig snart.



// Frida FritZzJävel Svensson ♥




Kommentarer

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0