God mat

Nu är middagen över, eller aa.. För några timmar sen :p Jag är inte sådär jätte bra på vad mat heter eftersom jag aldrig har tyckt det är kul att laga mat men jag tror det var rostbiff med potatis med jack i sig och så någon god sås som jag har frågat två gånger vad den heter men kommer inte ihåg det ändå :p Haha Till efterrätt blev det tårta.

Efter maten stack jag, Angelica & Eken in till stan en stund och gick runt lite mest för att vi hade tråkigt sen stack jag och Angelica hem till mig och spelade Sing Star. Jag kan ju säga att jag är ganska mycket bättre på det när jag är nykter! ;)

Sen när hon stack så hade jag tråkigt och bestämde mig därför för att ut och gå, fram och tillbaka till torget och så lite omvägar hem så jag var väl ute i lite mer än en timme. Tycker faktiskt det är skönt att ut och gå på kvällarna och bara rensa tankarna :)

Aja nu blir det snart sängen när jag orkar göra mig i ordning och ta mig dit vill säga ^^


// Frida FritZzJävel Svensson ♥





Kommentarer
Postat av: elin

sjukt fin blogg :)

2011-01-29 @ 04:13:42
URL: http://pownies.blogg.se/

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0