Fullt upp

Dagen började med att gå upp ganska tidigt och fixa och så. Sen vid 10 var jag inne på Lärcenter i Karlshamn och pratade om utbildningar. Förhoppningsvis ska jag börja en omvårdnadslinje den 21 februari och i så fall samma klass som Eken så jag hoppas och håller tummarna! :)

Efter det åkte jag ut till Tobbe och fixade, eftersom Sofie är så snäll och mockar till honom nästan varje dag så mockade jag alla fyra boxarna där idag. Hade även tänkt rida en runda men det var så himla halt så jag vågade inte det.

Sen vidare till Roxett och fixa till henne. Henne red jag dock på ängen igen, snön börjar försvinna lite nu så det var jätte bra att rida där. Jobbade henne lite i skritten annars i trav och galopp fick hon gå lite lösare just för att hon skulle få rasa av sig, men vilket fall var hon super fin! :)


// Frida FritZzJävel Svensson ♥



Kommentarer

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0