Full rulle igen och sjuk

Lyckades sova till halv 2 igår, snacka om att jag måste varit trött xD
Dock trodde jag att jag skulle vara sjukt bakis då jag drack typ dubbelt så mycket som jag brukar göra men inte minsta lilla huvudvärk eller någonting dock tror jag jag hade feber men vilket fall bestämde jag, Angelica, Jessi & Rasmus att vi skulle ut på Sliver. Och sagt och gjort vid 8 kom dom till oss och började festa igen. Dock drack jag inte så mycket eftersom jag kände mej lite halvsjuk men jag följde med ut ändå.
I början var det ganska lite folk där men det kom fler sen. Ungefär vid kl 1 kände jag att jag var ganska sleten, trött och att febern kröp fram så jag satte mej ner med en vatten.
Men jag behövde inte vara rädd för att sitta ensam, först kom "han med dom röda byxorna som inte hade röda byxor ikväll" som var med på förfesten på juldagen. I alla fall så pratade vi en ganska bra stund. Sen kom det en som tydligen hette Ida som var väldans trevlig! :)

Jag lyckades även fixa skjuts hem av Anna som även körde hem Angelica till Olofström så det blidde en ganska lång åktur med. Men med dom två och en snubbe i framsätet blev det allt annat än tråkigt.

Så trotts sjuka så säger jag PUSS på kvällen!! :*


// Frida FritZzJävel Svensson ♥



Kommentarer

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0