Förlåt

Förlåt för att jag inte har bloggat på typ jätte länge. Men internet har fortfarande varit si sådär sen har jag mått rätt dåligt eftersom jag inte riktigt vet vad jag ska göra med mitt liv, men ska iaf in på tisdag och kolla ny utbildning.

Vilket fall gick båda hoppträniningarna kanon! Hon var lite tittig och spänd i början första dagen men hon lugnade snabbt ner sig och hon hade heller inte tappat så mycket som jag trodde. :)

Sen var det fest i lördags med en början hemma hos Eken och sen vidare till Compa. Mycket trevligt med massa skratt på båda ställerna. Träffade även folk jag inte träffat på länge :)

Förövrigt har det inte hänt så jätte mycket förutom att jag har ridit och träffat vänner.


nj



// Frida FritZzJävel Svensson ♥

Kommentarer

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0