Fest, fest

Internet la av precis efter att jag la in att jag skulle börja med listan och det funkade inte igår när jag var hemma heller.

Men i alla fall så igår vid kl 5 drog vi hem till Eken och började förfesta, kl 6 stack vi till Jennifer som hade sexparty. Visserligen var det första gången för hon som visade så det var lite stelt men måste erkänna att det var kul :) Efter det bjöds det på väldigt, väldigt god mat och sen fortsatte festligheterna.

Senare drog vi in till Compa där det som vanligt var roligt med trevligt folk. Dock stack typ alla som var med oss ganska tidigt så tillslut var det bara jag och Angelica kvar men vi hade kul ändå :)

Vid två när de stängde gick vi till Marinan och åt kebab för att sedan dra på efterfest hos Dennis bror. Där råkade jag bli kvar till halv 5 någon gång innan vi stack.

Med det tackar jag för en mycket trevlig kväll, natt och morgon och slänger in en bild från midsommar på Öland 2010 :)

bgf


// Frida FritZzJävel Svensson ♥



Kommentarer

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0