Duktig häst

Emma följde med till stallet idag för att ta kort/ filma när jag red men självklart la kameran av innan. Har ingen aning varför, batterierna var laddade och den funkade när vi åkte hemmifrån men när jag skulle sitta upp så gick den inte att starta. Men men inte första gången den gör så, kanske den gör det när den är kall?

Vilket fall så mockade Emma undertiden jag fixade hästen.
Häxan var faktiskt jätte duktigt, visst var hon pigg men hon lyssnade ändå och var lugn trotts traktorer som körde runt och några åkte pulka efter en shettis men det fixade hon kanon min fina lilla Sessa! :)<3 Längtar tills tävlingarna kommer igång nu och målet i år är väl att starta 120 cm innan inomhussäsongen börjar till hösten så vi får välen se hur det går med det! :)

Vilket fall fick jag en plats på Janas igångsättning i helgen och jag kan säga att min häst kommer vara tittig, pigg och allmänt galen, men det är bara kul! :D



// Frida FritZzJävel Svensson ♥





Kommentarer
Postat av: warnmark -hästar & fotografering

Sv; Haha ja precis. De skulle nog ha tjänat på att ha dem i ponnystorlek :)

2011-01-07 @ 17:29:26
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0