Dag 5 - Det här finns i min rykt låda


Det här finns i min rykt låda

Borstar? Haha nae men jag har inte så jätte stor koll på exakt allt jag har där då den är ganska stor. Men vad jag kommer på nu är det en "vanlig borste" eller vad man säger, en sån med långa spröt. Gud vad duktig jag känner mig som vet vad det heter xD Tror jag har en liten sån med. Sen är det två ryktborstar och en skrapa tror jag, typ två hovkratsar, en eller två piggborstar. Det ligger nog även en gammal mankam, ni vet en sån där smal avlång typ :p
Gummiband finns det också och har jag inte helt fel minne finns det gamla manrosetter, badyblå till och med. För tillfället ligger det en gängtapp där också. En sån rykthandske skulle jag tro. Är nästan säker på att jag har fyra lindor i ett fack med? Eftersom hon har haft knutor på ryggen i vinter har jag 70 % sprit där (det ni! ;) Haha Så har jag bomull att dutta på det med, helosan, en mini svamp, putsmedel, flugspray, en ryktsten tror jag och en liten jätte mjuk borste och ett par gamla vantar, tror det var allt. Aha, juste! Hästgodis har jag med där!

Tyckte denna frågan var lite tråkig, svaret blev rörigt och jag har säkert glömt massa småsaker med då man nästan kan hitta allt i min lilla låda! xD

Har ingen bild på den tyvärr xD
cds


// Frida FritZzJävel Svensson ♥



Kommentarer
Postat av: anni

Shit vilken ordning du har på dina grejer! om det ändå sett ut så här... haha

2011-01-27 @ 11:32:08
URL: http://teamoveson.blogg.se/
Postat av: vikky

sv: Jo, fick jag "bestämma" skulle han inte lämna Karlskoga. Och jag har bara svarat på angränsande län, och erbjudit mig köra dit honom faktiskt.

Här handlar det mycket om att jag börjar bli desperat, ägaren vill ju inte veta av honom så jag måste hitta ett hem innan April så hon inte gör ngt drastiskt.. Så svarade på en enda annons längre bort. Och det var denna. Och hon ville inte ens komma och provrida på sin egen bekostnad = snål i mina öron. Hon VILLE hämta hästen själv, men ha 3000 spänn för det.. ;S

2011-01-27 @ 12:06:40
URL: http://fjordtastic.blogg.se/
Postat av: Frida

sv: Ja jag har en sony ericsson nu som jag trivs med men det börjar krångla xD

vad har du för telefon nu?<3

2011-01-27 @ 18:40:36
URL: http://kizzmeandholdme.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jaa att han var!:D

2011-01-27 @ 22:18:29
URL: http://jagsaandra.blogg.se/
Postat av: Matilda

Vad fint du har det =D

2011-01-28 @ 10:17:30
URL: http://madmat.blogg.se/

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0