Compa

Efter många om och men blev det fest hos Sickan igår kväll. Förfesten var jätte rolig, jag fattade inte riktigt vad vi gjorde men tiden gick väldigt, väldigt fort i alla fall. Och jag dansade tydligen omkring med Emmas jätte kramisgris xD
Sen blev det Compa, från början var det skit kul där med sen runt 1 blev det jätte konstigt, folk började bråka, jag fick en smäll i skallen och det kändes bara konstigt och meningslöst så vi gick hem runt halv två.
Nästa helg skulle Jessi ha avskedsfest eftersom hon flyttar till Göteborg så då får jag väl festa lite men sen ska jag faktiskt vara nykter några helger, fick känslan igår att det inte var kul längre. Har väl antagligen blivit lite för mycket på sistone!


// Frida FritZzJävel Svensson ♥



Kommentarer

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0