Cirkus haha

Det har väl inte hänt något intressant idag och Häxan fick vila för det var för blött att rida på åkern.

Men imon och på söndag blir det som sagt lätt hoppträning för Jana :)
Måste erkänna att jag saknar tävlandet och vill komma igång NU! Haha

Och Future Rider är ju blåsta! >_< Vi ringde redan i början av veckan och sa att hon inte var igång för träningen ikväll och dessutom kommer vi inte ut med transporten eftersom den är insnöad. Dock svarade de inte så vi lämnade ett meddelande, idag ringde de och var jätte tjuriga och tyckte att jag skulle köra ca 10 mil (fram och tillbaka) för att kolla på träningarna för det var ju faktiskt obligatoriskt och bla, bla. Visste det kan jag hålla med om och jag hade precis ordnat så jag kunde åka med Stig bort, då helt plötsligt är det inställt ikväll. Smart! ;)

Vilket fall sitter jag & Emma och kolla på cirkus på tv nu xD Haha. Eller aa, det är på tv och vi sitter framför den med varsin dator :)

Men nu ska vi bort till skolan och kolla på film med flickorna i alla fall :)

Det var väl min intressant dag i helhet, shiit vad mitt liv är givande! ;)


// Frida FritZzJävel Svensson ♥



Kommentarer
Postat av: maja

haha jodu, pappsen får fota å filma!:D:D

2011-01-07 @ 19:32:58
URL: http://majahorse.blogg.se/

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0