Behandlat armen

Imorse steg jag upp vid 9 för att köra till stallet och mocka och fixa till Sessen sen hem för att äta frukost och göra mig i ordning.

Vid 11 hämtade mamma mig och vi satte oss på ett tåg till Malmö. Väl där nere gick vi runt i lita affärer, käkade middag och lite så. Vid tre var vi på sjukhuset i Malmö och laser behandlingen började ännu en gång. Denna gången gjorde det inte riktigt lika ont som de andra, armen blev heller inte lika svullen så det är ju positivt :)Och förhoppningsvis är det bara en gång kvar.

Det känns lite onödigt ändå, hela resan till Malmö för typ 5 min men som tur är betalar landstinget min tågbiljett.
Efter det gick vi i några affärer till tills vi satte oss på tåget tillbaka mot Karlshamn.

Hästarna får tyvärr vila idag men imon blir det ridning för i alla fall Häxan, hade velat försöka hinna ut till Tobbe med men vi får la se. :)


// Frida FritZzJävel Svensson ♥




Kommentarer
Postat av: linn lundström ♥

Sv: Haha, aww tack :D

2011-01-18 @ 12:28:19
URL: http://ponnyfotografer.blogg.se/

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0