Träffat LooouiseFis :)

Imorse började jag med att diska, kan ju verkligen säga att det behövdes. 
Sen smsade Lollo så jag stack till henne en liten stund, satt med när hon pluggade på sin hemtenta, var ute och gick med Jolly och pratade massa skit :)

Sen åkte jag till Roxett, eftersom det skulle bli regn/ snö senare tänkte jag rida innan jag mockade. Sen kom jag på att det kunde passa bra att tömköra henne så jag förberedde lite grejer och precis när jag skulle ta in henne så kom Fanny och skulle skritta ut en liten runda på Florian så vi följde med dom istället.
Idag red vi på cykelbanan för att unvikar bilar så mycket som möjligt, hon gick lite på tårna och slängde lite med huvudet, studdsade även till någon gång men annars var hon faktiskt ovanligt lugn. Och Florian som alltid är lugnet själv fick något ryck och kastade sig och galopperade några steg, men min lilla stjärna bara skrittade efter lugnt och fint. :)


// Frida FritZzJävel Svensson ♥




Kommentarer
Postat av: Elin :)

Hej x)

2011-02-10 @ 20:37:25
URL: http://muffinsbyxorna.blogg.se/

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0