Sova tidigt

Nu har jag och Emma varit ute och gått i 1,15 timme, tycker faktiskt vi är ganska duktiga på att ut och gå ofta och ändå en lite längre runda *klapp på huvudet*

Och tro det eller ej, men jag hade faktiskt tänkt sova nu. Dels är jag trött och så finns det inte mycket annat att göra än att sitta vid internet och jag känner att jag har kollat allt nu. Och inget bra på tv heller så jag kan likaväl sova. Första gången jag lägger mej innan kl 1 på ett tag nu ^^


vfd



// Frida FritZzJävel Svensson ♥




Kommentarer
Postat av: Friskan

Ja asså¨ja tänkte att du kanske rider ngn häst på eken, efter som att du i et inlägg skrev"nu ska ja till eken!"



Ekenryttarna som de heter ligger i norrköping .

2011-02-10 @ 07:44:45
URL: http://friskans.blogg.se/
Postat av: fridan

haah duktigt :D jag ska börja springa, men just när vägarna hade blivit torra och fina så kom det snö igen :(



sv: ahahaha ja men precis, visst hade det varit skitbra om det funkade att rygga hästen en kvart liksom? :D

2011-02-10 @ 13:30:18
URL: http://kaloescha.blogg.se/

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0