Sökt massa sommarjobb

Idag har jag och Jenny kört runt och lämnat in CV och personligt brev till halv Karlshamn känns det som. Nae men 10 stycken hann vi med och ska ta ett nytt tag på måndag hade vi tänkt. Sen har jag ju sökt endel via internet så kan ju hoppas att jag får något i alla fall ^^ 
Nu håller jag på och tvättar, vet inte varför men jag har väl ungefär dubbelt så mycket tvätt denna gången.

Tyvärr har jag inte hunnit med att rida idag eftersom det har tagit hela min dag men snart ska jag väl åka dit och mocka och borsta henne lite i alla fall. Sen imorgon får det bli en lång skrittrunda.


// Frida FritZzJävel Svensson ♥




Kommentarer
Postat av: Ninni - en satsande ridskoleryttare

Hejsan!

Nu är dagens blogg avslutad, gå in och kolla om du blev vinnaren! Annars så kan du bara anmäla dig till min nya "dagens blogg" :)

2011-02-09 @ 20:56:09
URL: http://pauliinanilsson.blogg.se/
Postat av: Josäfin :>

sv: Den har jag inte provat än :D



Snygg blogg btw :D

2011-02-09 @ 21:16:34
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0