Skulle ha packat

Efter hoppningen åkte jag ner till Mamsen för att äta taco och så blev jag sittande där vid tvn ganska länge. Sen kom jag hem och skulle börja packa för imorgon ska jag upp tidigt för att åka till stallet och fixa allt som behövs fixas, rida, hem och sen ta mig till tåget för vid halv 11 åker jag och Eken ner för att hälsa på Anna i Lund sen på kvällen blir det utgång i Malmö :)

Men vilket fall så började jag att packa ner kläder, jag är sån som packar ner hundra miljoner grejer för mycket men sen när jag kommer fram så inser jag att jag har glömt något viktigare än alla hundra miljoner extra grejerna :p Men vilket fall hann jag klart med kläderna innan jag tyckte att det såg lite stökigt här så packningen övergick till att städa mitt rum, vidare till att diska och sen plocka undan lite allmänt. Men nu måste jag packa det sista och sen blir det sängen för min del... Eller aa.. om någon timme antagligen xD 

Hojjs och god natt mina små läsare :)



// Frida FritZzJävel Svensson ♥




Kommentarer

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0