Sjuk :s

Förlåt för extremt dålig uppdatering men jag har varit sjuk. Det började i tisdagskvällen så var jag ute och gick en liten runda, efter ungefär halva började jag mår jätte dåligt, blev typ yr och fick stanna flera gånger för jag jag trodde jag skulle svimma. Väl hemma gick jag och la mig, vaknade tre gånger under natten för att spy, även tre gånger på morgonen.
Jag låg i soffan nästan precis hela dagen och orkade inget annat än att se på tv, sova, tv, sova. Mamma kom och lämnade både blåbärs dryck, blåbärs soppa och vanliga blåbär som farmor hade tvingat med henne eftersom blåbär är bra för magen. Så det bestod hela min dag av, det var det ända jag lyckades få i mig.
Vid halv 11 när jag skulle lägga mig frågade jag om mamma kunde hämta mig så jag sov hos henne eftersom det var så himla tråktigt att vara själv så det gjorde hon.

Idag mådde jag mycket bättre redan på morgonen så mamma körde hem mig så jag kunde sticka till stallet och i alla fall mocka och longera henne lite. När jag skulle hämta henne i hagen såg jag blod på frambenet och tänkte direkt "Självklart! nu är hon skadad när det är hoppträning imorgon och första tävlingen om två veckor" men som tur väl var det bara två små sår som hon inte hade ont eller haltade av så det var inte så farligt.
Som sagt longerade jag henne lite idag, inget krav på att hon skulle jobba utan bara för att hon skulle få springa av sig.

Och lite busig var hon allt ^^





// Frida FritZzJävel Svensson ♥





Kommentarer

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0