Orkar inte :/

Är skit trött nu och borde egntligen gått och lagt mig för längesen då jag ska till skolan imorgon men jag blev fast här på en intressant blogg och roliga msn folk ^^

Men nu ska jag sova och orkar faktiskt inte svara på kommentarerna idag heller så det får bli imorgon. Har inte heller pallat lägga ut något tidsinställt till undertiden jag är i skolan imorgon så ni får klara er lite till utan mej tyvärr :/ :p

Men så vill jag Hissa dom läsarna som håller sig kvar och är inne och kollar även dom dagarna uppdateringenär kass, tack till er! :D


Lägge rin en bild på Linn från hennes bal. Måste bara säga att jag sakna henne något otroligt och vill ha henne i Sverige och inte i dumma Italien! <3
vfd




// Frida FritZzJävel Svensson ♥





Kommentarer
Postat av: sofie

Å vettu hur glad jag blev när jag läste din kommentar.

Har under flera år sökt efter hans bakrund men utan lycka.

har du msn eller liknade? :D

2011-02-28 @ 12:01:04
URL: http://souffipropp.blogg.se/
Postat av: Malin - En musikblogg

Nu finns vinnarna av "Veckans blogg" uppe på bloggen.:) Vann du inte, så finns det en ny chans, klicka här: http://mallemusic.blogg.se/2011/february/veckans-blogg-3.html

Ha det bra

2011-02-28 @ 16:04:35
URL: http://mallemusic.blogg.se/
Postat av: Linn muppen i itelien.

jag blev helt örd när jag såg dett gumman och vad jag saknar dej med! <3

2011-02-28 @ 21:01:15

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0