Old times

När ni läser detta sitter jag i skolan men eftersom antalet besökare har ökat ganska mycket tänkte jag lägga in ett litet tidsinställt inlägg, ingen jätte intressant men ändå. Det blir ett gammalt, tagen från min bilddagbok från 2008.


Nationell tävling i Karlskrona idag :)

Först vill jag säga något läskigt. En d ponny i La+5 fick ett stopp på ett hinder vid staketet, hon "morrar" på hästen som typ blev rädd och hoppar över staketet, river översta ribban, går omkull och blir liggande under staketet. Hästen låg helt stilla i en evighet förutom att den hade ryckningar så först trode alla att den va död! :S Dom fick montera ner typ en bit av staketet, eller aa dom fick typ såga ner det. Fast efter ett ganska långt tag fick dom upp den på benen och den verkade ändå må rätt okej. Men läskigt var det! :S'

Men men Tobbe skötte sej bra. I La tog jag en förhållning för mkt till 4an så det rev vi, sen fick jag inte tillbaka honomk efter kombinationen så vi rev sista med, men han va fin. :) Och Majvi berömde mej för att jag red honom bra trots att han är svår.. ;)

Sen i La+5 (115cm) gick han KANON bra, han va riktigt fin. Ett litet oturs riv på ett räcke, men det var flytt och allt kändes bra. :) Och Camilla sa att jag red honom skit bra.. :)

Portnahully toby! <3
vvdsf

Int alls fejk eller sååå ^^
vfd



// Frida FritZzJävel Svensson ♥




Kommentarer
Postat av: Malin - En musikblogg

Nu finns vinnaren av "Veckans blogg" uppe på bloggen.:) Vann du inte, så finns det en ny chans, klicka här: http://mallemusic.blogg.se/2011/february/veckans-blogg-2.html

Ha det bra

2011-02-22 @ 10:31:10
URL: http://mallemusic.blogg.se/

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0