Lite blogg

Förlåt för att jag inte har bloggat idag men jag har knappt gjort något. Dagen efter så här brukar det mest bli slapp dag med bland annat film.
Var i alla fall hos Eken och hämtade grejerna och Emmas bil som vi lämnade där igår. Sen hästen, hade tänkt först tömköra och sen rida henne idag men det hann bli mörkt så jag tömkörde bara. Men hon var relativt lugn och fin.


Vill även passa på och tacka http://mittponnyliv.blogg.se/ som utsåg min bild på Balla Bettan som vinnare i hennes tävling. Tack så jätte mycket! :D
vds


Och så vill jag tacka alla underbara läsare då jag fick besöksrekord idag!! :D


Är bara inne en snabbis nu så jag svarar på kommentarerna imorgon för nu ska jag sova eftersom jag börjar skolan imorgon kl 8, det käns lite konstigt eftersom jag har varit ledig i nästan 2,5 månader men det ska nog gå bra :)



// Frida FritZzJävel Svensson ♥





Kommentarer

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0