Kommer inte på ngn rubrik

Började dagen med att åka direkt ut till Tobbe imorse och mockade alla fyra boxarna och pussade om honom lite. Det är så synd att jag inte kan åka dit oftare men ska jag dit och sen till Roxett så blir det lite över 4 mils körning vilket blir rätt dyrt i längden så jag hoppas pappa sätter fart med stallbygget snart!

Sen åkte jag till Roxett och red henne en stund på åkern, det var jätte fint att rida där nu igen. Hade egentligen tänkt åka till ridhuset idag men eftersom det gick att rida ute så sket vi i det, går det inte imon kör vi däremot dit istället :)
Vilket fall så var hon hur fin som helst, red ganska mycket serpentiner i både skritt och trav för att mjuka upp henne. I galoppen blev det mest volter för att hon skulle lugna ner sig, hon har ju fortfarande lite överskotts energi xD Haha


// Frida FritZzJävel Svensson ♥




Kommentarer

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0